Z6_PPGAHG8001C6B0QP77BB1I2CC1
Z7_PPGAHG800PTQ60QP77PFS12S45

Харта на клиента

Дата на публикуване: 18.08.2020
Последна актуализация: 21.11.2021

ОБЛАСТНА АДМИНИСТРАЦИЯ РУСЕ,

чрез тази Харта поема ангажимента да спазва обявените стандарти за качество на административното обслужване

Прилаганите стандарти за качество на административното обслужване Ви гарантират:

Лесен достъп и удобства  в Центъра за административно обслужване (ЦАО)

  • Паркиране
  • два платени паркинга в непосредствена близост до административната сграда на Областна администрация Русе
  • Удобно работно време
  • от 09:00 до 17:30 часа
  • Указателни табели за лесно и бързо ориентиране
  • гишетата за заявяване и получаване на документи
  • информацията за услугите
  • гишето ни за клиенти със специфични потребности
  • За клиенти със специфични потребности
  • ЦАО е на партерния етаж в сградата на 
  • ОА Русе
  • място за придвижване с инвалидни колички, детски колички и др.
  • обслужване на самостоятелно гише
  • В ЦАО на Ваше разположение са
  • столове, маси и пособия за попълване на документи
  • питейна вода и възможност за ползване на тоалетна 
  • безплатен интернет, компютър, възможност за сканиране, копиране и принтиране

Добра информираност, бърза и лесна комуникация

  • Нашите служители ще Ви се представят и ще Ви обслужат
  • любезно, с лично отношение, уважение и търпение
  • при спазване на конфиденциалност
  • Информация за услугите ни ще намерите
  • на интернет страницата ни, в секция „Административно обслужване“
  • на място в ЦАО:
  • електронно: чрез компютъра за ползване от клиентите
  • на хартиен носител: на гишето, по видове услуги, с лесни и опростени образци
  • Съдействие на място в ЦАО ще получите от
  • нашите служители в ЦАО и/или нашите експерти, които:
  • ще отговорят на въпросите Ви по повод обслужването
  • Ще Ви окажат помощ при попълване на документи за обслужването
  • В секция „Най-често задавани въпроси“ на нашата интернет страница
  • ще намерите отговори на най-често задаваните въпроси
  • можете да зададете въпрос: ще Ви отговорим и ще публикуваме отговора

 

 

Предимства на обслужването

  • Разглеждаме и отговаряме бързо на Ваши запитвания от общ характер
  • за устни запитвания на място или по телефона - на момента
  • ако е необходима допълнителна проверка - в рамките на 20 минути
  • за писмени запитвания - в рамките на 3 (три) работни дни
  • Бързо обслужване
  • в рамките на 20 минути: 
  • ще приемем Вашите документи
  • ще Ви предоставим готовите документи 
  • ако е необходимо, ще извършим и консултация с експерт по услугата
  • Ще ви обслужим само на едно гише
  • в ЦАО няма да Ви се наложи за една услуга:
  • да посещавате повече от едно гише
  • да посещавате два пъти едно и също гише
  • Ще Ви предоставим услугата веднага, когато
  • заявлението съдържа необходимите за разглеждането му данни, информация и документи и/или е въз основа на общо или служебно известни факти или законови презумпции
  • естеството на услугата го позволява
  • Ще Ви уведомим за готовия резултат от услугата
  •  
  • когато документът Ви е готов, включително предсрочно, ще Ви уведомим на посочени от Вас координати – телефон, електронна поща

 

Моля информирайте ни при проблеми във връзка с административното обслужване, като можете да подадете и сигнал, предложение или жалба:

 

На място в ЦАО

  •  
  • Стараем се да решим въпроса и да отстраним проблема веднага - в рамките на престоя Ви в ЦАО
  • обърнете се към служителите ни в ЦАО
  • поискайте да Ви насочат и свържат с експерта по казуса
  • при необходимост, обърнете се към директора на дирекция АПОФУС

 

Пишете ни

  •  
  • Вашите сигнали, предложения или жалби ще получат обективен отговор
  • 7000, гр. Русе, пл. „Свобода“ № 6, 
  • Областна администрация Русе
  • governor@ruse.egov.bg
  • в обозначената кутия в ЦАО

 

Обадете ни се

  • Ще Ви изслушаме и уведомим каква реакция и в какъв срок да очаквате

 

  • ЦАО: 082/812 235
  • Директор на дирекция АПОФУС: 082/812 210

 

Информация за вашата удовлетвореност

  • Всяка година, до 1 април в секция „Административно обслужване“ ще намерите  публикуван
  •  
  • Годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите с:
  • получената и анализирана информация от Вашата обратна връзка
  • резултатите от измерването на удовлетвореността Ви
  • предприетите от нас действия за подобряване качеството на обслужване

Благодарим Ви за Вашето учтиво отношение и уважение при комуникацията с нас!